13
Dec
07

today story

ari ni 13/12/2007…. buat sekian kalinya.. aku jatuh sakit… overstress… seb bek 2 mlm lepas dah pegi amik ubat siap²… pagi tadi bangun dah siap mandi… kepala berdenyut².. adess.. migrain ku datang lagi. dah lama x kena serangan migrain… seksa wooo… pas mandi ngan towel² aku lena balik… hahahaha.. tarik comforter.. terus hanyut… terjaga 8.30 terus sms syn… inform masuk opis lambat sikit.. then syn reply… dah sakit terus rest.. x payah masuk keje… aku pun tgk lalok.. terus sambung tido… kul 11 bangun.. turun makan sandwich… dr smlm teringin nak makan sandwich.. seb bek la dah masak smlm.. hangatkan je.. punya la sedap makan sampai 3 keping… hahahah.. pastu makan ubat.. sambung tido… henpon x henti² dering… nak lena pun x senang… adess.. lupa lak ari ni ada appointment kul 3.. doc x siap lagi… nasib ler.. sian syn kena wat keje aku.. sori ye… nanti i belanja u makan… hehehehe… pada my fren yg amik berat.. tq bebanyak… doa kalian aku hargai… lipo, biskut, nuyul, sumi… si biskut tu walaupun jauh.. take care mcm mak nenek.. hahahaha.. sms berderet semua membebel… bila x reply sms terus teopon.. risau bebenor dia tu… bila dah tepon baru taw rupanya aku tgh tido.. hahahaha… mabuk ubat la katakan… dah lama x lalok camtu… hak hak hak.. pas tepon sambung tido.. best tgh mimpi si sumi lak tepon.. 2x x jawab.. kali ke-3 baru jawab.. hahaha.. hampeh ko sumi.. ptg stim aku mimpi… sembang lama gak.. mentang² free… hik hik hik… abih sembang dah x leh nak tido.. turun makan lak.. nasi putih, ati goreng kicap.. ayam goreng kunyit.. kerabu ikan… fuh sedap.. tapi makan nasik sikit je.. hehehehe… pastu mengadap jeruk… adess kena bebel lak… sakit² mkn jeruk… keh keh keh.. x tahan beb…

mlm layan tenet.. adesss.. emel kat mh berlambak.. dah dekat 200…. hot topik ari ni pantun risik khas utk mijot… hehehe.. dah nak tawen ek adik mijot neh… seru dah sampai arr tu… dah ada org berkenan… langsungkan je… keh keh keh…


0 Responses to “today story”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 221,466 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
December 2007
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

sapa tu


%d bloggers like this: