17
Dec
07

Coretan Kosong

malam makin sejuk.. mata x leh lelap… xde ape nak wat… layan je tenet mlm ni….
dlm keseorangan begini… otak ku kosong.. x taw pikirkan apa… tiba² terkenangkan sahabat² ku.. jauh dekat… apa khabar semua sahabat²..
teman… sahabat… kawan…
satu perkataan yg membawa istilah yg sama.. fren…
mungkin pada istilah persahabatan…. teman… sahabat… kawan…
membawa takrifan dan huraian pada meter tertentu…

yg pasti.. teman… sahabat… kawan… adalah insan² yg penting dlm kehidupan kita…
insan untuk kita meluahkan pendapat.. meluahkan kata hati, meluahkan suka duka kehidupan…
kata org… tanpa cinta kita bisa melayarkan kehidupan…
tapi tanpa teman… sahabat… kawan… hidup kita bisa kosong….
seperti tidak bermakna…
pada insan² yg bergelar teman… sahabat… kawan… yg berada disekelilingku… jutaan terima kasih kerana masih sudi bersama ku… tiada apa yg dpt diluahkan selain ucapan terima kasih atas segalanya… akan ku bawa hingga ke mati jasa baik teman, sahabat, kawan ku semua…
tapi hanya satu… ingatan ku pada semua… jgn sesekali menjadi teman, sahabat dan kawan yg menikam kawan sendiri… kelak hidup kita x akan bahagia… x akan tenteram dan x akan tenang…
andai kata aku penah menikam korang dr belakang.. aku minta maaf byk²… andai kata aku penah melukakan hati korang.. maafkan lah aku… aku insan biasa yg x lari dr melakukan kesilapan.. samada disedari atau x sedar…
aku maafkan sekiranya korang penah wat salah padaku.. salah secara sedar atau tidak yg x ingin aku tahu….
2008 hampir menjelma… lupakan segala kisah 2007… bina kehidupan baru…yg pasti aku hanya lah insan yg tidak sempurna….

salam kemaafan
17/12/2007 1.02a.m

0 Responses to “Coretan Kosong”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 221,445 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
December 2007
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

sapa tu


%d bloggers like this: