29
Dec
07

citer ari ni – 28/12/2007

ari ni jumaat.. 28/12/2007… xde citer best pon…. keje kat opis mcm biasa la… fail bertimbun²…. bos lak asik tanya tu tanya ni… keje sampai bila pun xkan abis… 2007 dah nak sampai penghujung… ada la dlm 3 hari lagi… pejam celik pejam celik kejap je setahun kan… pastu masuk tahun baru umur pun bertambah… adessss…. klau la asik 18 thn mcm kawan aku si cak tu kan best.. hak hak hak… 18 years till death…. dok mcm tu la.. x naik²…. ntah apa la ilmu yg dia amalkan tu… hak hak hak… jgn marah haaaa…. kang naik kedut.. ekekekeke…

badan ari ni rasa x best jek… smlm keje balik lambat.. dekat² 11 baru sampai umah…. kutuk mengutuk lebey kurang ngan 2 org kawan aku tu… tido pun dah dekat kul 2… pagi ni awal bangun… badan dah rasa lain.. sampai opis sakit kepala berdenyut²… makan ubat (opismate aku mcm x pecaya aku makan ubat.. hak hak hak).. recover la sikit… kul 6 sharp blah dr opis… mmg dah tahap x tahan babas neh… sampai umah nampak garfield je…. tu la peneman aku tido… hak hak hak….

ada la kawan aku yg sorang tu tegur kata aku kerap demam skang neh… ekekekekeke… biasa lak… demam ujung tahun… hak hak hak…. tapi tapak tangan x gatal lagi neh…. ekekekekeke…..

apa azam aku thn 2008 nie yek? ntah la… malas dah nak pasang azam… tiap² thn azam pun x penah successful… hahahahahaha…. mcm tu gak ler…. tapi kurang² 2007 ada gak la bagi kenangan…. kenal kengkawan… kenal dunia persahabatan… kenal dunia musuh…

kawan yg benar² blh jadi kawan sejati… dan ada gak kawan yg hanya bergelar ‘kawan’…

thn ni aku dpt anak buah jugak… lelaki… ammar darwisy….

darwisy-baby.jpg

kecik je darwisy masa kuar ari tu… welkam 2 reality world… yg best nye darwisy x byk ragam…. be a good boy ye….. jgn nakal mcm si kakak….

darwisy-baby1.jpg

skag dah besar sikit… dah nak masuk 4 bln … dah pandai gelak.. dah pandai sembang… yg paling bagus.. mmg darwisy x banyak ragam….

wendunya kat darwisy… wendu gak kat si kakak tasya…. asik tepon tanya ‘angah bila nak balik…. kita kan nak p giant, tesco…’



0 Responses to “citer ari ni – 28/12/2007”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Blog Stats

  • 221,445 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
December 2007
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

sapa tu


