05
Jan
08

Akibat Kenaikan Harga Rokok!!! [18sxxxxx]

Berita

Malaysia 14 Ogos 2007: Beribu-ribu wanita telah mendapatkan rawatan pesakit luar, manakala ratusan wanita lagi telah dirujuk kepada rawatan kecemasan akibat puting payu dara mereka lebam dan kempis.

Menurut laporan NGOK, sindrom ini melanda akibat oleh kesan kenaikan cukai tembakau dan menyebabkan perokok telah berhenti merokok terus. Oleh itu mereka yang ketagih puntung rokok telah menukar tabiat selera kepada puting-puting isteri mereka yang sentiasa tergantung dan tersedia untuk mereka.

“Mula-mula dulu, Mak Cik suka sangat Pak Cik buat macam tu. Dah lama Pak Cik tak buat macam tu.” Kata Mak Cik Kiah. “Tapi ni dah kira melampau sangat. Lepas makan je, terus nak isap puting Mak Cik. Sampai anak kecik Mak Cik pun komplen tak nak isap susu  badan lagi kerana bau jering.”

“Sakit puting akak ni dik! Ada ke, lepas makan sambal belacan, dia terus nak isap puting akak! Paneh ler puting akak bekas kesan cili di mulut dia.” Keluh Kak Melah sambil memperbetulkan kain batik  yg dikembannya itu kerana hampir terlondeh ditarik-manja oleh Pak Karim, suaminya.

“Abis… Nak buat macamana.. rege rokok dah naik. Jadi tepakse ler abang naik atas badan Melah je utk isap puting. Lepas juga gian abang…” Celah Pak Karim.

NGOK berkata, menurut bancian serta kaji-selidik yang dijalankan, kes ini akan mengakibatkan kerugian berbillion ringgit setahun kerana sektor kedai makan dan restoran akan ditutup ekoran kaum lelaki  yang lebih suka dan asyik makan di rumah kerana mereka lebih senang untuk menghisap puting-puting isteri mereka

Berita dilaporkan oleh: KARAM SANG WALAYA, TV  786


0 Responses to “Akibat Kenaikan Harga Rokok!!! [18sxxxxx]”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 221,532 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
January 2008
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

sapa tu


%d bloggers like this: