22
Jan
08

HOlla

holla…. lama x jenguk blog… pekabare sumer…… harap sumer nye sihat la ye…. ari ni masih dlm cuti sakit…. 15hb januari 2008 detik mendebarkan… 1st time masuk OT… tapi xde lak rasa takut… hehehehe.. seram je bila ditolak masuk… nampak lampu nampak sumer yg menyeramkan… hehehe.. paling menakutkan bila dgr bunyi mesin nyawa… tut tut tut… klau tuttttttttttttttt alamat la.. xmo citer bab tu… doc bagi cuti selama 2 minggu… rehat sampai 28hb.. tapi rehat pada surat MC je la… camner pun kena pegi gak opis… tapi kejap² je la.. at least 2-3 jam.. unjuk muka je…. keh keh keh… tapi x ramai yg taw… cuma lipo, bikut, ngan anis je yg taw citer ni… tq pada korang atas doa dan pesanan selama ni…

pesanan aku jagalah kesihatan… sakit walaupun sedikit jgn dipandang remeh…  mungkin kesan x kita rasa dlm sekelip mata… mungkin kesan memakan masa yg lama.. mcm kes aku… hehehehe… ok la.. paperpun alhamdulillah kesihatan makin positif… yg penting bengkak dah surut.. dan blh gasak mcm dulu…  adiosssssss…


0 Responses to “HOlla”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 221,532 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
January 2008
M T W T F S S
« Dec   Feb »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

sapa tu


%d bloggers like this: