04
Apr
08

POT PET

ermmmm… lama x jenguk blog… suram je rasanya…. bila ngomel kat member aku tu… dia bebel balik.. adessss… gara² aku komplen blog aku sendiri x lawa… hahahahahaha… dah tu asik kata aku bz ngan group la.. buat group baru laa… ape nak wat… numpang group org… rasa nak wat pembaharuan.. wat group sendiri… pastu nak post apepun x kisah la… x mo terikat ngan rule… rule ciptaan manusia….

ada la member tu soh aku karang citer mcm anis… lip pun pandai pot pet… pandai mengarang.. aku neh mana reti bab karang mengarang ni… soh aku mengarang? tobat FAILED… hahahaha.. maklumlah dulu blajar pasal karbon dioksida, oksigen = h2o, fotosintesis, monoksida… jgn la dok suruh aku karang surat cinta ke, madah ke… kompom x pass… hahahahaha… ok la.. nak tido dah.. pot pet sampai bila pun x abih.. seb bek org tu dah balik… klau x panjang lagi la bebelan dia tu… hahahahhaa.. sori yo.. jgn marah.. nanti nak lagu mintak lagi yo… keh keh keh.. si bikut awal dah ilang.. monitor asik lip lap lip lap… soh beli baru.. x beli² pun. agaknye tokei kedai tu xmo jual kat bikut kot… ekekekeke… lip dah zzzzzzzzz… awal mlm ni lip… keh keh keh… gudnite angelsssssss….. sok kita sambung umpat… hahahaha… rutin harian.. adiosssss… amigos


5 Responses to “POT PET”


  1. April 4, 2008 at 6:20 pm

    oooo pok-pek kek gue yooo…..
    hahahahaha…. mintak lagu kena beratur gak ker ?…

  2. 2 kantoi
    April 4, 2008 at 9:48 pm

    hahaha….aku mintak kat sebulan dah cak..tak dapat2 lagi
    panjang Q nye ni….hahahahah

  3. April 5, 2008 at 12:24 am

    hahahahahaha…. adessss.. ade utang lagu lagi ke? sat sat nak cek list.. ekekekeke

  4. 5 Lilo
    April 11, 2008 at 9:09 pm

    hai hai hai


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


Blog Stats

  • 221,466 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
April 2008
M T W T F S S
« Mar   May »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

sapa tu


%d bloggers like this: