14
May
08

My Journey – 3rd Day

~~sambungan~~

hari ni bangun lewat sikit.. dlm kul 10… hehehehe… dok umah org pun bgn lambat.. kwang kwang kwang… ekceli dah jaga dlm kul 7-8 gitu… tapi maleh nak kuar dr bilik… so lepak la atas katil tu… dah dgr lip dok bebel ngan tulip n odie kat luar tu… ape yg lip bebelkan pun ntah ler.. agaknya tgh tinggalkan wasiat sebelum lip rayap.. ekekekekeke.. x gitu lip…

pagi tu jugak dpt sms dr anis.. ‘yea yea.. laki aku bagi aku kuar’… hahahahaa.. aku blh bayangkan betapa gumbiranya anis bila cik abg syg bagi green lite… keh keh keh.. makasih syed bakri.. kui kui kui… set time n place… ada ayat yg x tahan tu… ‘lilo.. nanti kita p karo sejam ek’… hahahahaha…. cian anis sebab hajat nak karo ngan aku lom tercapai.. akhirnya ada gak peluang..

mlm semlm tu dpt sms dr jj… ‘sampai ati dtg kl x bagitau’.. hehehehe… adesss… terkantoi aku.. kui kui kui… so sblm kuar umah dah sms jj tanya kot² nak jumpa (tu pun lps dpt advise dr lip ngan anis..)

kuar umah dlm kul 11… lip bawak pegi sarap kat hAjris bISTRO… pekena bihun goreng… perghh… sedap (sebab lip blanja.. keh keh keh)… pas abih sarap terus menuju ke aMPANG pARK… anis dah kol tanya nape la kami x sampai²… awalnya anis sampai kan lip.. ekekekeke… peh sampai carik anis lak… ghupanya anis pegi beli sandal baru.. hahahahaa…. punya la sakan jalan sampai sandal putus..

pastu ronda² kat bazar bawah tu.. cuci mata.. adessss… nampak 1 dress.. cun giler… lps kena ‘paksa’ ngan lip n anis… aku ngan lip rembat sorang selai.. mmg cun.. hehehehe… pehtu.. terus naik atas… apa lagi karo ler….

layan karo sejam.. sora anis… perghhhh mmg best… serak² basah gitu.. leh la geng ngan ella… aku? hehehe biasa la.. dah lama x layan karo.. sora pun tenggelam timbul… hahahahaha… si lip tu malu² kucen parsi lak… asik ‘duet’ ngan aku or anis je.. bila anis sound tinggi lip pun sound tinggi.. bila anis sound slow.. lip pun slow.. hampeh tul… punya la seksa nak dgr sora lip layan lagu.. kui kui kui… tapi bila dah dekat² nak last.. baru la lip tunjuk ‘kuasa’.. hahahahahaha…. nyanyi sakan sampai xmo lepas mic.. kan anis kan kan kan.. muahahaha… jgn marah ek lip.. kenyataan tu… hahahaha…

pas layan karo.. sora sumer dah serak.. pecah peti sora.. keh keh keh… pastu naik cab terus gi ke bERJAYA tIMES sQUARE… ronda² cuci mata lagi… 1 tingkat ke 1 tingkat… biasa la kan.. klau dah masuk coping komplek… si lip tu.. sakan punya coping.. ada je baju yg dia beli… bertambah beg pastik… pehtu siap beratur kat atm draw duit.. ekekekekke…

pas abih cuci mata.. terus sms jj tanya kat mana.. cam besa la.. time sentiasa berubah… nak jumpa tapi mcm takut².. mcm nak main² je.. at last pas kena sound ngan anis… sampai jugak dia.. ekekekeke… jj blanja kat kfc (tq yo)… padahal aku dgr ayam je dah naik penin.. ekekekeke… tapi org nak blanja kan… x kan nak demand <—– ayat anis n lip..

time makan xtxt biasa.. kutuk mengutuk.. edisi mengumpat.. hahahahaa… topiknye? hikayat perjumpaan 2 hari yg sebelumnye tu.. hahahaha.. pehtu siap mengutuk meja sebelah cermin tempat kami lepak tu…. ada ke dating makan pun share.. air 1 je pun share.. pehtu gal tu makan potato je.. ni nak kira romantik ke bajet.. hahahaha… adesss…

pas makan.. sambung cuci mata.. singgah kedai jewellery… tgk white gold ring.. mmg cun.. tapi sapa pun x beli… hahahahaha… jln sana jln sini.. sampai kedai kasut.. ada offer.. cun.. aku ngan lip rembat sorang sepasang.. lip tu mcm biasa la.. pink kaler.. aku amik ijau muda.. perghh.. lawa siot..

pastu jj nak balik… ada customer nak jumpa.. so sayonara.. tq sebab blanja kfc.. pastu aku lip ngan anis.. sambung jln lagi..

bila dah penat.. jln kaki sampai bus stop… anis dera soh jln… then balik nek bas… adesss… letih.. bila sampai je kat bus stop.. org… ramai dok tunggu.. hahahaha.. at last anis sendiri yg kata ‘kita nek cab je la’.. hahahahahaha… tadi beria je nak ajar aku ngan lip nek bas..

uncle cab tu pakai suar merah… hahahahahaha…. adesss… pastu dlm cab mcm biasa la.. ada je citer nak wat modal kutuk mengutuk… hahahahaha.. ramai yg masuk dlm list kena kutuk.. ya ampun…. punya la citer sampai aku terkantoi 1 story.. adessss…. balik umah kena gelak ngan lip… kwang kwang kwang…

aku ngan lip turun kat jUSCO mARULI…. tinggalkan anis ngan uncle tu berdua²an dlm cab.. hahahaha…bagi peluang tu… ingat senang ke nak date ngan apek suar merah.. wakakakakaka… pas jln² cuci mata kat jusco.. beli brg sikit.. then balik umah… sampai umah.. soklan maut dr lip.. ‘ly ko nak makan x’.. hehehehe… kenyang lagi la time tu…

sampai umah.. mandi – belek² brg yg beli tadi… tetiba bau sedap je… perghhh… nasik goreng… adesss… yg kenyang pun jadi lapo.. keh keh keh… aku ngan lip apa lagi… layanssssssss…. hahahaha… pas makan.. baca paper.. tgk tv.. tenet x layan.. x larat dah.. hahahahaha… pehtu cukup time.. zzzzzzzzzzzzzzzz…

~~ to be continue ~~


1 Response to “My Journey – 3rd Day”


  1. 1 princessredtulip
    May 16, 2008 at 11:34 am

    apsal aku cam tersengih nak koyak bibir je baca posting ko neh.. hehehehe…


Leave a Reply

Blog Stats

  • 221,532 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
May 2008
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

sapa tu


