17
May
08

Dinner or supper?

balik umah ptg tadi.. layan bella.. final episod… dlm dok layan sedey bella mati… tetiba teringin nak makan sesuatu… adesss.. terliur aku…

abih bella… layan tenet jap.. kutukmengutuk serba sikit.. then turun mandi.. pas mandi dah ready nak wat menu aku yg dr tadi dok kepingin… buka fridge.. alamak.. cili blend dah abih ler… ermmm… xpe la.. x jadi la aku nak wat SEPAKGETI GORENG… keh keh keh…

tukar menu.. yg ni pun klau teringat sure meleleh… adesss… godeh fridge.. ada lagi sos spageti…. perghhh dah terliur time tu.. terus la masukkan serba serbi dlm kuah tu… panaskan sos… tambah tu tambah ni.. puhhhh… x sabar nak makan.. adesss… ape la mlm ni teringin nak makan sepakgeti tu… dah siap…

jeng jeng jeng.. inilah hasilnya….

kita kasi fokus sikit… keh keh keh…

agaknye x sama mcm kat restoren kot.. tapi ni la selera aku.. selera org bujang.. keh keh keh… aku yg masak.. for sure sedap.. hahahahaha…


5 Responses to “Dinner or supper?”


  1. May 18, 2008 at 6:20 pm

    buat la menu lain….meed bandung ker..
    lama tak makan mee bandung…heheheheheh

  2. May 18, 2008 at 6:22 pm

    jom buka restoran nak..!!,
    ada sample ketas keja dia dak..hehehhe

  3. May 19, 2008 at 12:23 am

    hehehehe.. mee bandung next time ler… resepi lom jumpa.. keh keh keh.. dpt resepi kuah mee udang kuala juru tu pun pergghhh mesti sedap.. adess.. klau bukak restoren nanti kena jadi chef ke? kertas keje klau nak leh wat.. hehehehe
    takut kang bukak restoren.. kita² je yg makan… pehtu lip anis cak tiap ari mai sebab nak makan free.. hahahahaha… camner kita nak kaya.. hahahahaha

  4. 4 sumijelly
    May 19, 2008 at 11:27 am

    aku pun.aku pun nak makan free gak…
    bila nak rasmi restoran.??
    hehehe.jgn lupa aku yek.huhuhuhu

  5. May 19, 2008 at 1:40 pm

    hahahahahaha…. bleh bleh bleh.. no hal….
    sumi… pinjam 50k… nak bukak restoren neh….
    nanti ko gak yg nak makan free tiap ari kan… ekekekekekeke


Leave a Reply

Blog Stats

  • 221,445 visit

…..

Yang Melawat MYly

web tracker
May 2008
M T W T F S S
« Apr   Jun »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

sapa tu


